LG WD-16341FD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG WD-16341FD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c7rl 17-07-2007
Geschreven voor: LG WD-16341FD

Sinds februari 2007 in bezit. Zijn er ZEER tervreden over. Wij willde een zuinige en 1600 toeren machine voor niet al te belachelijke prijs. Dan kom je automatisch bij deze LG uit. De duitse varianten zitten voor dat geld vaak op 1400 toeren en dat is tov 1200 toeren maar weinig veel droger.

Wij gebruiken geen wasdroger meer ivm milieu en energie kosten, moet zeggen de was is na 1600 toeren centifugeren al ERG snel droog.

De machine maakt maar weinig geluid en is bijna niet uit balans te krijgen ook niet met heel weinig was (pas 1 keer gebeurd dit geeft de machine dan ook netjes met een foutcode aan).

De lengte van wasprogramma's word automatisch aan het gewicht aangepast en met de vulling van max 7kg wasgoed goed voor de efficientie en ping ping.

De was is goed schoon, weet niet hoe dat gaat met vlekken die kinderen maken dus daarom een 8 voor was resultaat voor al het overige 9's. Ik geef uit principe geen tienen.

ps: goed waterpas zetten!

tip: half jaarlijks kookprogramma gebruiken om vloeibaar wasmiddel resten te verwijderen (deze kunnen zorgen voor grijze strepen in het wasgoed geld overigens voor alle wasmachines)